Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Osłonki Naturalne
z dnia 03.04.2025

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy Osłonki Naturalne (zwany dalej „Sklepem”), działający pod adresem www.oslonki-naturalne.pl, prowadzony jest przez firmę
Nutmar Tomasz i Wiliam Wiencek Spółka Jawna, z siedzibą w Żarowie, zarejestrowaną w KRS pod numerem 0000893738, NIP: 8842750094, REGON: 022364877.

1.2. Sklep oferuje sprzedaż osłonek naturalnych (w tym osłonek wieprzowych, baranich, wołowych) oraz innych produktów związanych z produkcją wyrobów mięsnych.

1.3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, zawierania umów sprzedaży, a także prawa i obowiązki Stron.

2. Definicje

2.1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zawiera umowę sprzedaży ze Sklepem na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

2.2. Konsument – osoba fizyczna, która zawiera umowę sprzedaży w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.3. Sprzedawca – firma Nutmar Tomasz i Wiliam Wiencek Sp. J., prowadząca Sklep internetowy Osłonki Naturalne.

2.4. Produkt – towar oferowany przez Sklep do sprzedaży.

2.5. Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w ramach Sklepu, dotycząca zakupu Produktu.

3. Zasady korzystania ze Sklepu

3.1. Aby złożyć zamówienie w Sklepie, Klient musi posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do Internetu oraz aktywne konto e-mail.

3.2. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz postanowieniami Regulaminu.

3.3. Rejestracja konta w Sklepie jest dobrowolna, jednak umożliwia wygodne śledzenie historii zamówień i szybkie składanie kolejnych zamówień.

4. Oferta i składanie zamówień

4.1. Produkty oferowane w Sklepie są opisane na stronie internetowej Sklepu. Ceny produktów są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

4.2. Aby złożyć zamówienie, Klient wybiera interesujące go produkty, a następnie przechodzi do procesu składania zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”.

4.3. Składając zamówienie, Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży na warunkach określonych w Sklepie. Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.

4.4. Klient ma prawo do modyfikacji zamówienia przed jego finalizacją, czyli do momentu kliknięcia przycisku „Zakończ zamówienie”.

5. Płatności

5.1. Sklep oferuje następujące metody płatności:

  • Przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy,
  • Płatności online (np. Przelewy24),
  • Płatność za pobraniem przy dostawie.

5.2. Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Koszty dostawy są doliczane do zamówienia na etapie finalizacji transakcji.

5.3. Klient jest zobowiązany do uregulowania płatności w terminie 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku przelewu bankowego) lub przed wysyłką zamówienia (w przypadku płatności online lub za pobraniem).

6. Dostawa

6.1. Sklep realizuje zamówienia na terytorium Polski. Koszt i czas dostawy zależy od wybranego przez Klienta sposobu wysyłki.

6.2. Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo do 1-2 dni roboczych jednak może on ulec wydłużeniu do maksymalnie 7 dni roboczych, chyba że w opisie produktu podano inny termin.

6.3. Klient otrzymuje informację o wysyłce zamówienia wraz z numerem przesyłki (jeśli dostępne).

7. Prawo odstąpienia od umowy

7.1. Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. formularz odstąpienia od umowy lub e-mail).

7.3. Konsument ponosi koszty zwrotu Produktu, chyba że Sprzedawca zgodził się pokryć te koszty.

7.4. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków następuje na konto wskazane przez Klienta.

8. Reklamacje i gwarancje

8.1. Klient ma prawo do reklamacji Produktu, jeśli jest on wadliwy. Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres e-mail [adres e-mail kontaktowy].

8.2. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy, wymiany Produktu na nowy lub zwrotu kosztów zakupu.

9. Ochrona danych osobowych

9.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest firma Nutmar Tomasz i Wiliam Wiencek Sp. J..

9.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności, którą Klient może znaleźć na stronie Sklepu. Dane są zbierane i przetwarzane w celu realizacji zamówień, kontaktu z Klientem oraz w celach marketingowych, jeśli Klient wyrazi na to zgodę.

10. Postanowienia końcowe

10.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

10.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od daty opublikowania nowej wersji Regulaminu.

10.3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumentów.

Scroll to Top